2015年4月27日月曜日

All of me☆John legend♥

What would I do without your smart mouth?
Drawing me in, and you kicking me out
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
What's going on in that beautiful mind
I'm on your magical mystery ride
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright

その君の賢い口なしでどうしたらいいの?
引き付けられたり、離されたり、
僕の頭の中はフル回転、冗談じゃなく、君がわからない
その美しい心で何を考えているんだい
君の魔法の乗り物にのって、
僕は目まいがしてる、何かが僕にあたったけど、大丈夫さ

My head's under water
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind

僕の頭は水の中だけど、
ちゃんと息ができてる
君はめちゃくちゃで、僕はもう混乱してる

[Chorus:]サビ
'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh

僕のすべてが
君のすべてを愛してる
君をつくる曲線も、すべて端から端まで愛してる
君の完ぺきな不完全も
君のすべてが僕はほしい
僕のすべてを君にあげるから
君は僕の最後で始まりさ
負けてるときだって勝てる
だって僕は君に僕のすべてを捧げ
君は僕に君のすべてを捧げるんだから

How many times do I have to tell you
Even when you're crying you're beautiful too
The world is beating you down, I'm around through every mood
You're my downfall, you're my muse
My worst distraction, my rhythm and blues
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you

何度言えば伝わるんだろう
君は泣いているときでも美しい
世界が君を攻めてきても、僕はどんなときも傍にいる
君は僕の落下であり、ミューズ
僕の心をそらさせるもの、僕のR&B
歌うのを止められず、ただ頭の中に流れ続けてる

My head's under water
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind

僕の頭は水の中だけど、
ちゃんと息ができてる
君はめちゃくちゃで、僕はもう混乱してる

[Chorus:]
'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh

僕のすべてが
君のすべてを愛してる
君をつくる曲線も、すべて端から端まで愛してる
君の完ぺきな不完全も
君のすべてが僕はほしい
僕のすべてを君にあげるから
君は僕の最後で始まりさ
負けてるときだって勝てる
だって僕は君に僕のすべてを捧げ
君は僕に君のすべてを捧げるんだから

Give me all of you
Cards on the table, we're both showing hearts
Risking it all, though it's hard

君のすべてを僕に捧げて
カードはテーブルの上に出して、僕たちは心をさらけだしてる
危険だとしりながら

[Chorus:]
サビリピート

なんていい曲なんだ…


すーちゃんがこの曲を知ったきっかけは

やっぱり

Before You Exitだったよ☆

ほら!


Before You Exitの曲はどれもいいカバーなんだ。

こんな人たちみたいになれたらいいな・・・


0 件のコメント:

コメントを投稿